10% Korting op producten met levertijd

LEVERTIJDKORTING

⭐⭐⭐⭐⭐ 4,3 uit 14.200+ beoordelingen

Bestellen

Je bent slechts een paar klikken verwijderd van het transformeren van je woonruimte met onze prachtige meubels. We hebben elk item met zorg geselecteerd om jou de beste kwaliteit en stijl te bieden.

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De levertijden zijn te vinden bij elk product op de productpagina. Wij doen ons best om de producten zo snel mogelijk bij jou te leveren.

Hoe wijzig/annuleer ik mijn bestelling?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigingen of te annuleren na plaatsing. Indien de bestelling is geplaatst, wordt deze automatisch verzonden naar het distributiecentrum en wordt dan klaar gemaakt voor verzending.

Als jij het adres wilt wijzigen, is dit niet meer mogelijk na plaatsing van de bestelling. Indien het product een langere levertijd heeft, bestaat deze optie wel. Stuur ons een mail via klantenservice@dimehouse.nl met daarin je ordernummer en de nieuwe adresgegevens zodat wij dit kunnen doorvoeren.

Mijn product is niet op voorraad, wat nu?

Staat het product niet meer op voorraad, maar is deze nog wel zichtbaar op onze webshop? Dan komt het product weer terug! Helaas hebben wij soms te maken met langere levertijden. Indien de vracht het land bereikt heeft, kunnen wij een levertijd hanteren en wordt deze levertijd zichtbaar op de productpagina!

Indien een product niet meer in onze webshop staat, dan komt het product ook niet meer terug. Heb jij vragen over een gemist product? Dan kan je altijd contact met ons opnemen.

Bestelling wijzigen

Heb jij nog iets in bestelling staan bij Dimehouse, maar duurt het toch te lang en heb je ondertussen iets anders leuks gezien? Dan kunnen we dit natuurlijk in orde maken. De gemakkelijkste weg is om jouw huidige order te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen via onze webshop. Het aankoopbedrag van jouw originele bestelling kunnen we terugstorten op jouw rekening of omzetten in een kortingscode. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice per mail of start een chat door de knop rechts onder op de pagina. We kijken graag met je mee wat er mogelijk is! 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Je pakket kan worden geleverd door PostNL of door DHL. Door wie specifiek is afhankelijk van de grootte van het pakket. Valt het pakket binnen de afmeting 100x70x58 cm? Dan wordt deze door PostNL of DHL bezorgd. Alle pakketen groter dan deze afmeting worden door PostNL extra@home verstuurd. Je ontvangt op de avond van verzending een verzendbevestiging dat je pakket is verzonden met daarin een track & trace code waarmee je de zending kunt volgen. Woon je in een appartementencomplex? Dan wordt er geleverd tot de 4e verdieping tot de voordeur. Zowel per trap als per lift.