BLACK FRIDAY: -10% OP ALLES!

BLACKFRIDAY

⭐⭐⭐⭐⭐ 4,3 uit 14.200+ beoordelingen

Retourneren

Bij Dimehouse hechten wij veel waarde aan duurzaamheid. Daarom stimuleren we het gebruik van de originele verpakking bij het retourneren van producten. We begrijpen echter dat dit niet altijd mogelijk is en vragen daarom om het product deugdelijk te verpakken voor transport. Let op: het is niet mogelijk om artikelen te retourneren in een van onze showrooms.

Retourvoorwaarden

- Retourneren binnen 30 dagen na ontvangst.

- Product moet ongebruikt, onbeschadigd en compleet zijn.

- Retourneer bij voorkeur in originele verpakking, anders deugdelijk verpakt.

- Creditering van het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst in ons retourenmagazijn.

 

Beschadiging of verkeerde levering

Als het product beschadigd is of als je een verkeerde levering hebt ontvangen, meld dit dan binnen 2 dagen na ontvangst via e-mail aan onze klantenservice. Voeg foto's van het product toe voor een snelle oplossing:

- Foto van de schade

- Foto van het gehele product

- Foto van de doos

 

Gratis retourneren

- Retourlabel voor kosteloos retourneren via een post punt bij u in de buurt.

- Producten die als set worden verkocht, ook als set retourneren.

- Afhaal is helaas niet mogelijk in Frankrijk.

 

Terugbetaling

- Bij annulering of retournering wordt het bedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op je betaalrekening.

- Bij achteraf betalen: creditering van de factuur na verwerking van de retour.

 

De terugbetaling kan worden vertraagd totdat wij de geretourneerde items fysiek hebben ontvangen of er bewijs van verzending van de retour is geleverd.

Hoe retourneer ik mijn online bestelling?

Het retourneren van producten van Dimehouse is altijd gratis. Na ontvangst van het product thuis heb je nog 30 dagen om het product daadwerkelijk te retourneren. Hoe sneller het product retour is, hoe eerder wij de creditering in orde kunnen maken.

  • 1. Meld je retour online aan

    Log in op je eigen account met het e-mailadres waarmee je de bestelling geplaatst hebt. Je ontvangt van ons daarna een e-mail met een code zodat je kunt inloggen.

    In je persoonlijke account staan al jouw bestellingen. Je kunt een product retourneren door rechtsonder op retourneren te klikken. Daarna kun je alle stappen doorlopen. Je ontvangt een bevestigingsmail als je retour aanvraag is verzonden. Je retour wordt daarna door ons in behandeling genomen.

  • 2. Retour etiket printen en retour inpakken

    Wanneer je retour door ons wordt goedgekeurd ontvang je per e-mail een retouretiket. Print het label uit en plak het etiket op de doos. Verpak de artikelen die je wil retourneren in de originele verpakking en zorg ervoor dat oude barcodes niet zichtbaar zijn op de doos door bijvoorbeeld het label van de doos af te halen of deze door te strepen met een (zwarte) stift.

  • 3. Retour inleveren

    Breng het pakket naar een afgiftepunt van de desbetreffende vervoerder die op het retourlabel staat.

    Let op: voor grote meubelen ontvang je geen retour label, deze meubelen hoef je dus ook niet zelf te retourneren bij een afgiftepunt. Hiervoor wordt een afspraak gemaakt om het meubelstuk op te halen bij jou thuis.

  • 4. Terugbetaling van je retour

    Nadat we jouw retourzending hebben ontvangen, streven we ernaar om dit binnen 14 dagen te verwerken. Zodra jouw retourzending is uitgepakt en verwerkt, ontvang je een mail van ons. Bewaar het retourbewijs goed totdat de retourzending volledig is verwerkt en je de terugbetaling hebt ontvangen. Wanneer de retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag teruggestort.